۱۳۸۹ تیر ۴, جمعه

اس ام اس های سرگردان

تو بعضی داستانها و فیلم ها راجع به روح های سرگردان یک چیزهایی خوانده بودم یا دیده بودم اما در مورد اس ام اس های سرگردان تا حالا چیزی نشنیده بودم. دیروز نزدیک های ظهر همین طور که توی آشپزخانه هم مراقب غذا بودم و هم داشتم یک مقاله را داوری می کردم یک اس ام اس برام اومد چون بدم نمی اومد که یک استراحتی به خودم بدم فوری رفتم به سراغ گوشیم و اس ام اس را بازش کردم ببینم از کیه. با تعجب متن را خوندم. از انجمن زنان پژوهشگر تاریخ بود. اولش که دیدم عنوان انجمن هست تعجب نکردم چون روز مجمع عمومی بود و من چون می بایست در اصفهان باشم نتونسته بودم شخصاً حضور پیدا کنم و فقط وکالت داده بودم به یکی از دوستان. گمان کردم نتیجه انتخابات را برام فرستادند اما متن حکایت دیگه ای داشت. دعوتی بود برای شرکت در بزرگداشت خانم دکتر اتحادیه. با تعجب پیش خودم گفتم ما که برای ایشون بزرگداشت گرفته ایم! ولی همینطوری که داشتم متن پینگلیش این دعوت نامه را می خوندم رسیدم به تاریخ و مکان برگزاریش دیدم مکان دایره المعارف در دارآباد است و تاریخ 87/12/11. از تعجب مبهوت مونده بودم که این دیگه چیه؟ این همه وقت بعد از یک سال و اندی این اس ام اس سرگردان کجا قایم شده بوده که حالا رسیده؟ اصلاً می شه یک همچین چیزی یا نه؟ خلاصه من که نفهمیدم این کجا بود و چرا با این همه تأخیر اومد و از اون جالب تر این که وقتی خواستم دوباره بازش کنم و به بقیه نشون بدم دیگه سرجاش نبود. نمی دونم بر اساس تاریخش رفته بود یک جای توی حافظه آخر سال 87 ؟ من که نفهمیدم اگه شما می دونید راهنمایی کنید. ولی به هر جهت حواستون از این به بعد به این اس ام اس های سرگردان هم باشه.

۶ نظر:

faezeh گفت...

دیگه این یکی را نشنیده بودم البته
هیچ چیز غیر ممکن نیست....
حتی اگه الان ادم فضایی ها اس ام اس بدن!

ز.م گفت...

خیلی عجیبه!! دیده بودیم بعد دو سه روز برسه . بعد این همه مدت!!!

چیستا گفت...

اندر خاصیت های مخابرات ایران...(نیشخند)
تعجب نداشت که حضرت استاد...

ز.م گفت...

روز میلادتون مبارک استاد . امیدوارم سالهای زیادی با تندرستی و شادکامی در کنار خانواده ی محترمتان زندگی کنید و در جامعه ی علمی کشور نیز پر فروغ تر از همیشه شاهد حضورتان باشیم.

سها گفت...

کار کار انگلیسی هاست. اس ام اس های ما را قایم می کنند که ما نخونیم!!

faezeh گفت...

سلام وبلاگتان خیلی خاک گرفتها ....