۱۳۸۹ مرداد ۱۶, شنبه

پاسخ به دو کامنت منتشر نشده

آخرین کامنت های رسیده ، یکی از طرف یکی از نزدیکترین عزیزانم بود و دیگری از عزیزی که ایشان را نمی شناختم. به دلایلی که توضیح خواهم داد این دو نظر را منتشر نکردم اما هر دو را پاسخ می دهم.
دختر گلم کامنتی پر از احساس در مورد آخرین پست من نوشته بودی. عذر می خوام که منتشرش نکردم. این را به حساب محافظه کاری من نگذار. صحبت تو بیان کننده احساس دختری بود که نه تنها از عدم وجود مادرش در کنار خودش متأثره بلکه شاهد خیلی سختی های ناگفته است. اما من دیگه دنبال مقصر نمی گردم. همون مثالی که آورده بودی پاسخی به خودت هم هست. اصلا دیگه نمی خوام حرفش را هم بزنم.
از محبتت و همدردی هات از صمیم قلب ممنونم و از تمام قصور و کوتاهی هایی که به دلیل نبودن هام در مورد تو و سایر اعضای خانوده ام انجام دادم عذر می خوام. اما می دونم که شما بهترین پشتیبانان من بودید و هستید و محبت های شما رنج سفر های پی دید پی را برای من قابل تحمل می کنه. در مورد قالب وبلاگم هم، به روی چشم در اولین فرصت اصلاحش می کنم.
اما دوست عزیز آقای حجت زرین زاد. با تشکر از لطف شما من از انتشار کامنتتون را به دلیل این که شماره تلفن همراهتون در اون نوشته شده بود، خودداری کردم.
ولی در مورد کتاب "رویا و سیاست در عصر صفوی"، باید عرض کنم که بسیار متأسفم که خوب توزیع نشده و البته این فقط در مورد تبریز نیست بلکه تقریبا هیچ شهری غیر از تهران آن هم بسیار محدود توزیع نشده است. فکر کنم اگر با ناشر تماس بگیرید بتواند در این زمینه کاری انجام دهد. شماره تلفن نشر تاریخ 66463030-021 است.

۱ نظر:

زرین زاد دانشجوی دکتری تاریخ گفت...

سرکار خانم دکتر احمدی ، ضمن تشکر از ابراز لطف جناب عالی در راهنمایی این جانب برای تهیه کتاب جدیدتان ، در پاسخ به فردی که درخواست اشتغال رشته هایی مانند تاریخ را داشتند به نظرم می رسد می شود از جانب دیگری را موضوع را شکافت و به جواب دیگری رسید ، آیا وقتی تاریخ می شود به حالت کاربردی در صعنت های به روزی مانند توریست ، مورد نظر واقع شود تا چه اندازه رهنمود ها و سرفصل های لازم به مسولین در این زمینه داده می شود
آیا گروههای تاریخ دانشگاهها با ایجاد تعامل بیشتر با وزرات خانه هایی مانند نمی توانند دانشجویان رشته تاریخ را به صورت کاربردی وارد جامعه نمایند
آیا این همه تجربیات تاریخی که به دانشجو داده می شود نمی تواند رهگشاء بیشتر وی شود .
آیا پیدا نیست رشته تاریخ بصورت بین رشته ایی وارد جامعه شود .
تا چه حد در کشوری مانند انگلستان از فارغ التحصیلان رشته تاریخ استفاده می شود