۱۳۸۹ شهریور ۲۲, دوشنبه

با تأخیر

با کمی تأخیر عید فطر بر شما مبارک.
این چند روز نتونسته بودم چیزی بنویسم اما خوب ماهی را هر وقت از آب بگیری ظاهرا می میره. ولی چیزی که این چند وقت کمی فکر من را به خوش مشغول کرده بود یکی از سریال های تلوزیون بود به نام ملکوت. البته مدتها بود که تلوزیون تما شا نمی کردم دیگه چه برسه به این که یک سریال را دنبال کنم. اما شاید کمی کسالت این مدت و خانه نشینی به علاوه تأثیر پرستار نازنینم باعث شد که برخی سریال ها را کم و بیش دنبال کنم.
اما نتیجه اخلاقی این فیلم چی بود؟؟؟!!! من که گیج شدم. راستی چقدر خوبه که ما تو کار خدا نمی تونیم دخالت کنیم وگرنه شاید همین طور که توی این فیلم اتفاق افتاد بین آدم ها فرق می گذاشتیم و مثلا یکی را که آغاز جوانیش این همه خطا کرده اون هم حق الناس چون بعد پولدار شده و چند تا کار خیر؛ حالا به هر دلیلی، انجام داده حتی بهش فرصت جبران می دادیم.حالا به سر این زن بیچاره در طی این مدت چه اومده و چه طوری عمر رفته را می شه جبران کرد؟!!!!! نمی دونم اما اگه با ما بود شاید بعضی ها را که دوست داشتیم تا کار و بارش را جور نمی کردیم به دنیای دیگه نمی بردیمشون. خوبه که خدا خودش خدایی می کنه.

۴ نظر:

faezeh v گفت...

man ke in serialo nadidam. vali labod janbe nadashte ke beine adama fargh mizashte.... ;)

vali kollan, engar adam badesh nemiad gahi vaghta mitoones hame chio avaz kone va ya forsati peida kone ta betoone jobran kone va be digaran ham betoone ye chenin forsati bede va majbooreshoon kone ke estefade konan....

bazi vaghta khoda boodan kheili khoobe...
(استغفرالله... :))

محمد Mohammad گفت...

khanom Dr, ma kheili ajib eradatmandim

ز.م گفت...

این هم مثل بقیه ی سریالها چاشنی تخیلش بالا بود. حداقلش این بود که دلمونو قرص کرده به اینکه شاید بشه. ... اما کاش میشد!!!!

faezeh گفت...

باعث تعجبه که ما می شنویم شما سریال نگاه کرده باشید..
تو این سریال نشان نداد حق زن دوم ان اقا را کی می خواد جبران کنه که این همه سال هوو داشته یا خیلی چیزهای دیگر و ازش مخفی کرده....
بیچاره زن ها فکرکنم تو زندگی بهتره هیچ وقت صادق صادق نباشند!؟...