۱۳۸۹ اردیبهشت ۳۰, پنجشنبه

یک پیام برای دانشجویان...

یک پیام برای دانشجویان عزیزی که من نمی شناسمشون و در وبلاگ من با نام مستعار یا ناشناس پیام می گذارند. باید بگم اصلا من از طریق وبلاگ سعی کردم ارتباطم را با طیف وسیعتری از داشنجویان برقرار کنم. زمان ما عصر ارتباطاته و دیگه همه چیز به یک کلاس رو به تخته سیاه با یک سخنران و مستمعانی بدون سوال و بدون نظر و ... ختم نمی شه. مهم نیست در کجا، کدوم شهر یا کدوم روستا آدم زندگی می کنه و احیانا درس می خونه. مهم اینه که با کجاها ارتباط برقرار کرده. می خواد چکار کنه و می خواد چی بدونه. بدون تعارف امروزه می شه با یک خط انترنت ( البته از نوع پرسرعتش) به بهترین کتابخانه های جهان دسترسی پیدا کرد. می شه با بسیاری از افراد متخصص در هر زمینه مستقیماً ارتباط پیدا کرد. چه در داخل و چه در خارج ایران. جهان علمی امروز مرز نداره دیگه چه برسه به این که دانشجویان با ترس و نگرانی مطلبشون را بنویسند و یا حتی از من بخواند که پیامشون را منتشر نکنم.
می خوام این طوری بهتون بگم شما هر جایی که هستید اگه به خانواده تاریخ تعلق دارید و یا اگه به نوعی مرتبط با این رشته هستید من گمان می کنم تمام اساتید دانشگاهها در سراسر کشور جزو اساتید شما هستند و اگه پرسشی دارید می تونید بهشون حضوری غیر حضوری مراجعه کنید . من از قول اکثریت اون بزرگواران می تونم به شما قول بدم که حاضرند کمکتون کنند. تجربیات شخصی من در دورانی که هنوز اینترنتی نبود بر چیزی جز این گواهی نمی ده.
در عین حال با تاسیس انجمن ایرانی تاریخ که امروز سومین مجمع عمومی اون برگزار شد و هیئت مدیره جدید منتخب شدند شاید بشه امید داشت که بسیاری از مشکلات در این زمینه قراره حل بشه چون این انجمن مکانیه برای اهل تاریخ. سایت انجمن را براتون می نویسم: www.ishistory.ir ایمیل انجمن هم : info@ishistory.ir است. دیگه بقیه اش با خودتونه.
البته چون من علاوه بر این انجمن عضو انجمن زنان پژوهشگر تاریخ ( که یازده ساله شده) هم هستم از خانم های رشته تاریخ که مایل به همکاری هستند دعوت می کنم سری هم به این انجمن بزنند. البته ورود اقایان هم بلامانع است. اگر هم مقیم تهران هستید و یا آمدن به تهران براتون سخت نیست چهارشنبه های اول هر ماه ساعت 4 بعد از ظهر همیشه ما در انجمن سخنرانی داریم.
به هر حال دیگه به خودتون بستگی داره. موفق باشید

۱۱ نظر:

سها گفت...

حالا من یک کلمه از تاریخ بنویسم همتون شاکی می شید ها!!!! چه معنی میده تاریخی ها از ارتباطات بنویسند [ چشمک]

چیستا گفت...

این استاد ما حرف نداره درجه یکه ارتباطاتشون هم عالیه تعارف نکنین بپرسین (نیشخند)
مراتب تبریک ما را پذیرا باشید حضرت استاد...

ناشناس گفت...

سلام. اگر کسی با عنوان ناشناس پیام میذاره از سر ترس نیست.نه از چی بخواهیم بترسیم ؟شاید از تنگ نظری خیلی های دیگه باشه ؛از اینکه مبادا به اونا بر بخوره .خانم دکتر احمدی شما به خودتون نگاه نکنید .بعضی اوقات چیزهایی از اساتید محترم دیدیم که باور کنید از رقابت های دو تا بقالی که سر کوچه مغازه دارند و آدم رو میپان که از کی خرید میکنه بدتره.شرمنده ام اصلا قصد توهین ویا جسارت ندارم.در مقابل این عدهکم تعدادی زیادی از اساتید هستند که از جان و دل و یا حتی بیشتر مایه مذارند شما هم شاید با هر دو طیف برخورد داشتید.هنوز هم دوست دارم با شما صحبت کنم و ........

محمد Mohammad گفت...

نیاز مبرم به ۱۸۰ واحد طرز استفاده از PC و اینترنت ، پیشنیاز برای کلیه دانشجویان ادبیاتی، بین مقاطع دیپلم تا فول پروفسوری، حس میشود :د

ارادتمند همهٔ تاریخیها هم هستیم در ضمن!

faezeh گفت...

این گسترش ارتباطات نشان دهنده گستره بزرگ تاریخ است که هر جا سر بزنی اسمی از تاریخ هم می بینی

ز.م گفت...

ممنون از راهنماییتون. ولی استاد یه مشکل عمده در سایت مورد نظر ، به روز نبودن این سایت است. کاش می شد شرایط به گونه ای اجازه ی رفع این مشکل رو میداد تا به نحو بهتری بشه ایز امکاناتش استفاده کرد.
و اماخطاب به دوست عزیزی که فرمودند نیاز مبرمی ......باید عرض کنم برای کمک به ایشون وسایر افرادی که نیاز مورد نظر رو حس میکنند، دوره ای فشرده از نحوه ی استفاده از pc و اینترنت توسط دانشکده ی ادبیات که مدرسین از گروه تاریخ هستند برگزار میشود .[;

چیستا گفت...

سلام
روز بانو و البته مادر بر شما مبارک
مستدام باشید...

ز.م گفت...

منتظر کلام شیرینتان نشسته ایم.آپ دیت نمیکنید استاد؟

چیستا گفت...

حضرت استاد ما امتحانامون شروع شده شما چرا تعطیلش کردین؟؟؟

دل آرا گفت...

صبح یه حرفی زدین که ...، داره جدی می شه ها!

چیستا گفت...

منظورتون طرح سوالای المپیاده دیگه؟؟؟